.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 5 درصدي مرگ ناشی ازحوادث کار

 مدير كل پزشكي قانوني استان مازندران گفت :در سه ماهه اول سالجاری تعداد 21نفر بر اثر حوادث كار در استان جان خود را از دست دادند(همگي مرد)،كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشت.

بیشترین و کمترین شهرها

به گزارش شمال نویز به نقل از روابط عمومي پزشكي قانوني مازندران ،دكتر علي عباسي تصريح كرد :بر اساس آمارهاي مراکز پزشكي قانوني استان در سه ماهه اول سالجاری به ترتیب شهرستان ساري با  7 مورد و نوشهر با 3 مورد بیشترین و شهرهاي سوادکوه ،چالوس ،عباس آباد، محمودآباد و نکا هر كدام با يك مورد فوتي كمترين موارد مرگ ناشي از حوادث كار را داشتند.

عمده دلایل مرگ افراد

وي افزود: بر اساس اين گزارش عمده دلايل مرگ افراد در حوادث كار مربوط به برخورد جسم سخت با 100 درصد افزایش و پس از آن برق گرفتگی با 20 درصد   است .

وضعیت تاهل و سنین

عباسی با اشاره به اینکه  86 درصد از فوتی متاهل هستند گفت :سنین 31تا 40 سال با 8 مورد بیشترین و سن کمتر از 20 سال با یک مورد کمترین مورد فوتی ناشی از حوادث کار هستند.

تفکیک ماه

بر اساس این گزارش خرداد ماه با 13 مورد ، اردیبهشت با 6 و فروردین با یک مورد به ترتیب بیشترین و کمترین فوتی حوتدث کار در آن رخ داد.

 عباسي با اشاره به اينكه بيشترين حوادث ناشي از كار در بخش ساختمان ميباشد گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ايمني در كار ، رعايت استاندارد ها و قوانين مربوطه ، آموزش و ايجاد نظام اطلاع رساني و عبرت از حوادثي كه اتفاق افتاده را از مهمترين راهكارها در راستاي كاهش حوادث ناشي از كار دانست. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهرام 20 تير 1393
خدا به داد خانوادهای که پدرش را از دست داد برسه /داغ پدر یک طرف و مخارج آن هم طرف دیگه با این بیمه ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.